Ideális üzlet a család számára

Az Üzleti Program alapja: boltcsere

Vajon hogyan lesz komoly bevétel, jövedelmező üzlet abból, hogy áttérünk egy jobb minőségű márkára? Először nézzük meg egy kicsit, hogyan működnek ma az értékesítési csatornák a világon! Alapvetően kétféle értékesítési csatorna, vagy ha úgy tetszik, kereskedelmi forma létezik: a nagy kereskedelmi láncok és a direkt értékesítés. Vizsgáljuk meg őket egy kicsit közelebbről!

1. Nagy kereskedelmi láncok

Nincs szükség különösebben arra, hogy bemutassuk: a hagyományos kereskedelemre gondolunk, amikor bemész a boltba, nagy áruházba vagy plaza-ba és ott vásárolsz.

Tudnod kell, hogy ilyenkor nemcsak a termék önköltségét (előállítási árát) fizeted ki, hanem úgynevezett járulékos költségek is terhelik az árat. Hogy mik ezek?

  • a kereskedelmi közvetítők (kiskereskedő, nagykereskedő) költsége és profitja
  • ha külföldről hozzák, az importőr költsége és profitja
  • a bolt, az áruház költsége és profitja
  • szállítási, raktározási költségek
  • reklámköltségek: TV, rádió, újság, egyéb média, reklámügynökségek profitja, esetlegesen a terméket reklámozó sztárok gázsija

ul1.JPGBizony ezeket mind a vásárló fizeti ki, bele van építve ugyanis az árba. Látható tehát, hogy mivel sok szereplő, közvetítő bele van vonva ebbe a kereskedelmi formába, mindenkinél rárakódik az árra újabb és újabb tetemes költség és profit (most még arról nem is beszéltem, hogy minden szereplő adót is fizet, esetleg hitelkamatot is fizet a bankoknak, ezek is mind a végső árban jelentkeznek ugyanis).

Hogy egy példán keresztül teljesen világos legyen: ha Te valamelyik áruházban vásárolsz mondjuk 300 Ft-ért egy negyed literes energiaitalt, akkor a következő történik: kifizetted a folyadék árát, amit szinte fillérekből előállítottak (nem mellesleg ezzel súlyos egészségkárosító veszélyeknek tetted ki magad). Mondjuk azt, hogy 30 Ft volt a gyártási költség, de ezzel valószínűleg sokat mondtunk. A maradék 270 Ft-ot pedig azért adtad, hogy a fent felsorolt szereplők (akiket mellesleg nem is ismersz) mind-mind gazdagodjanak. Az energiaitalok esetén persze a legnagyobb tétel a reklámköltség: lényegében azért fizetsz, hogy aztán mindenhonnan folyjon majd az információ, hogy milyen jó is azt az italt vásárolni (vagy például Te állod egy Forma1-es istálló horribilis éves költségvetését is).

Nem tudjuk, Te hogy vagy vele, de mi azt gondoljuk, ha mindezt nem önként csinálnák az emberek, akkor azt mondanánk rá, hogy rablás. Így maradjunk csak annyiban, hogy csupán a "kész átverés show"-nak lettek áldozatai...

2. Direkt értékesítés

A direkt (vagyis közvetlen) értékesítés esetén ki vannak iktatva a fenti szereplők a folyamatból, és a vásárló közvetlenül a gyártótól vásárolja meg a terméket. Tudtad, hogy ez a kereskedelmi forma sokkal dinamikusabban növekedett az egész világon még az utóbbi válságos években is, mint a hagyományos kereskedelem?

Ennek oka, hogy ez a fajta értékesítés sokkal modernebb, sokkal jobban kiszolgálja mind a gyártócég, mind pedig a tudatos vásárlók igényeit. Hogy miért?

  • A gyártó számára ez egy sokkal olcsóbb értékesítést jelent, vagyis olcsóbban képes kínálni a termékét, vagy más esetben sokkal értékesebb, minőségibb terméket képes ugyanolyan áron kínálni.
  • A vásárló számára a közvetlen kapcsolat a gyártóval biztosítja, hogy alaposan és korrekten tájékozódhasson a gyártás körülményeiről, a minőségről, szemben a hagyományos kereskedelemre jellemző felületes reklámüzenetekkel.
  • A hagyományos kereskedelem esetén a terméket fogyasztó családoknak kizárólag kiadással jár a vásárlás. A direkt értékesítés esetén a közösen elért forgalom egy részét visszajuttatják a termékeket fogyasztó családokhoz abban az arányban, ki mennyit tett azért, hogy a terméket többen megismerjék. Így ebben az esetben a vásárlók plusz bevételre, sőt akár komoly jövedelmekre is szert tehetnek.

Nem véletlen, hogy mindezen előnyöket egyre többen felismerik, és szerte a világon egyre többen vásárolnak ilyen formában: a direkt értékesítés szektora lendületesen növekszik, miközben a hagyományos kereskedelem szereplői örülnek, ha forgalmuk stagnál. Néhány beszédes információ:

  • a közvetlen értékesítés töretlenül növekedett az elmúlt 20 évben, az elmúlt 10 évben 91%-al
  • 2009-ben a közvetlen értékesítés világszintű forgalma: 100 milliárd dollár
  • 55 millió embernek jelent jövedelemkiegészítést, vagy éppen főállású vállalkozást
  • Warren Buffett (világhírű tőzsdeguru) véleménye, miután néhány évvel korábban megvásárolt egy direkt értékesítésben működő céget: "The best investment I ever made" azaz: "A legjobb befektetés, amit valaha csináltam"

ul2.JPGTalán mondanunk sem kell, a Sunrider a jóval korszerűbb kereskedelmi formát, a közvetlen értékesítést választotta 1982-ben. Tehát minden vásárló, így Te is, közvetlenül az anyacégtől tudod megvásárolni a termékeket.

Neked jól jönne 150 ezer Ft plusz jövedelem minden hónapban?

Röviden már csak arról szeretnék mesélni, hogy ez milyen lehetőséget jelenthet a számodra. Természetesen a feladat, hogy segíts abban, hogy ezek az előnyök, amiket a Sunrider magában rejt, másokhoz is eljuthassanak. De nem kell attól tartanod, hogy majd erőszakos ügynökként győzködnöd kell boldog-boldogtalant erről a lehetőségről. A Sunrider-től nagyon távol állnak a harsány, erőszakos módszerek, így a cég és a Hat Hónapos Program abban segíthet, hogy a legkorszerűbb információs csatornákat felhasználva kulturáltan, ízlésesen tudd közvetíteni az értékes üzeneteket. Találsz majd olyanokat, akik nem lesznek rá nyitottak, de ha profi módon csinálod és jó példát mutatsz, akkor egészen biztosan fel fognak rá figyelni a környezetedben élő, nyitottan gondolkodó emberek!

ul3.JPGA Hat Hónapos Program során internetes piackutatással, személyre szabott üzenetekkel, a személyes kapcsolatrendszered és felkészültséged felhasználásával találsz 9 további családot, akik felismerik a Sunrider-es vásárlás előnyeit. Vagy azért, mert fogékonyak a jó minőségre, és a legszínvonalasabb termékcsaládot keresik, vagy azért, mert olcsóbban szeretnének megbízható minőségű élelmiszereket vásárolni. Továbbá találsz 2 olyan családot, akiket ezeken az előnyökön túl az üzleti program is érdekli, mert plusz jövedelemre van szükségük.

Tehát a feladat 6 hónap alatt:

  • 9 új vásárló
  • 2 új munkatárs

Mivel a 2 új munkatárs is ugyanezt a programot csinálja, ők is megtalálják a saját 9 új vásárlójukat, így könnyen kiszámolható, hogy összesen 30 vásárló lesz a csoportodban. Persze ez másképp is elérhető: lehet, hogy 5 munkatársad lesz, akik fejenként 5-5 vásárlót szponzorálnak, vagy szélsőséges esetben az is elképzelhető, hogy mind a 30 vásárlót Te találod meg (vagyis csak 29-et, saját magadon kívül).

A lényeg, hogy 30 törzsvásárló lesz összesen a csoportodban. Ez csak a minimális 25 ezer Ft-os egyéni fogyasztással számolva 750 ezer Ft-os forgalmat jelent havi szinten. És ekkora forgalom után kapod majd az említett 150 ezer Ft-os jutalékot.

Végezetül csak annyit szeretnénk megjegyezni, hogy a pontos jutalékot minden hónapban az elért forgalom alapján számolják ki. Vagyis ha a forgalmad kevesebb vagy több, mint 750 ezer Ft, akkor értelemszerűen kevesebbet vagy többet fogsz kapni, mint 150 ezer Ft. Ez egyszersmind azt is jelenti: ha ügyes vagy, gyorsan tanulsz, szorgalmasan dolgozol, akkor hamarabb is elérheted a 150 ezer Ft-os szintet, illetve a hatodik hónap végére akár ennél több plusz pénzt is kereshetsz.





süti beállítások módosítása