Naplovasok világszerte

Vidám Sunrider-esek egy csoportja az óceánjáró fedélzetén

A Sunrider-esek nagy családja

A Sunrider szív „hivatalosan” 1982-ben kezdett el dobogni, amikor Amerikában útjára indult egy vállalat. Persze az életre hívójában, egy kedves házaspárban már jóval korábban megfogalmazódott az elhatározás. Hittek benne, hogy pozitív szándékkal és következetes kitartással megvalósíthatják az álmukat: létrehozhatnak egy világméretű közösséget, egy nagy családot, amelyben a pozitív értékek tisztelete és egymás megbecsülése köti össze az embereket. Mivel a közösség nyitott, befogadó természetű, a világméretű csapat folyamatosan növekszik, jelenleg sok millió lelkes tagja van szerte a világon.

A legkülönfélébb igények, vágyak hozzák ide az egyes embereket, családokat:

• Szeretnél tenni családod jobb egészségéért?
• Könnyebb lenne az életed egy jól fizető másodállással?
• Gondoltál már saját sikeres vállalkozás felépítésére?
• Szereted a pozitív gondolkodású, segítőkész emberek társaságát?
• Jó érzéssel tölt el, ha segíthetsz valakinek megoldást találni a problémájára?
• Szívesen tanulsz új dolgokat a világról, az emberekről vagy saját magadról?
• Szeretsz utazni, felfedezni a világot?
• Készen állsz egy nagy kihívásra az életedben?

sc1.JPGNos, a Naplovas társaságban olyan pozitív gondolkodású, jövőorientált (a problémáikra megoldást kereső) emberek találnak egymásra, akik felvállalják, hogy megpróbálnak tenni egy teljesebb élet érdekében.

Tekintsük át, milyen fontos a nők szerepe az üzletépítésben! A nők érzelmileg általában más alkatúak, mint a férfiak, általában kevésbé versengők, jobban gondoskodók és együttműködők. Mindezek a tulajdonságok hatványozottan fontosak az üzletépítésben, amely tulajdonképpen emberi kapcsolatok ápolásáról szól. Kiváló lehetőség tehát ez egy nő számára, ha nem feltétlenül a férfias értékek (versengés, erő, hatalom, stb.) által dominált világban akar érvényesülni. Ez megfigyelhető a gyakorlatban is: pontosan emiatt sokkal nagyobb a nők aránya a hálózatokon belül, mint a férfiaké (a nők érzelmileg hamarabb tudnak azonosulni a lehetőséggel).

Mindazonáltal a sikeres üzletépítéshez fontosak olyan tulajdonságok is, amik viszont inkább férfiakra jellemzőek: mint például a határozottság, igazságérzet, megfontoltság, érzelmi stabilitás, stb. Egy sikeres üzletépítőnek fokozatosan mindkét nem erősségeit magába kell integrálnia. Éppen ezért figyelhető meg, hogy szerte a világon a legsikeresebb hálózatépítők: házaspárok. Férj és feleség harmonikus együttműködése jelentheti a legnagyobb garanciát a sikerre.

A pozitív közösség ereje

A jó csapat motiváló erejét szemléltessük egy egyszerű példával, a rákok és a kosár esetével! Ha sok rákot összezsúfolunk egy kosárban, mindegyik ki akar mászni, de ha valamelyik elindul felfelé, a többiek, ahelyett, hogy segítenék, visszahúzzák a menekülőt, így egyik sem tud kiszabadulni börtönéből. Sajnos pontosan így viselkedik az emberi faj is. Ha valaki elindul az álmai felé, a többiek (a társadalom 90 %-a) igyekszik őt lebeszélni, tudván, hogy az illető sikere az ő szürkeségükre világítana rá. Az emberek többsége pedig hagyja magát lebeszélni, ahogy a rákok a kosárból, úgy ő sem tud kimászni a középszerűségből.

sc2.JPGEzért roppant fontos eldöntenünk, kire hallgatunk inkább. Amikor fáj a fogunk, fogorvoshoz megyünk. Amikor autót akarunk megtanulni vezetni, megint csak szakemberhez, vagyis profi oktatóhoz fordulunk. Vagyis: ha fontos kérdésekről kell döntenünk, általában nem a szomszédasszonytól kérünk tanácsot, hanem szakemberhez fordulunk. Döntsük el tehát, kire hallgatunk inkább, amikor életünk legfontosabb kérdéséről (sorsunkról, szabadságunkról, boldogságunkról) van szó! A szomszédasszony véleménye-e a mérvadó (a rák, aki vissza akar húzni), vagy olyan embereké, akik már többet tudnak a sikerről (a rák, aki már kimászott a kosárból, és el tudja mondani, hogyan kell csinálni)? (Ha autót akarunk megtanulni vezetni, kire hallgatunk inkább: arra, aki tud autót vezetni, vagy arra, aki sikertelenül próbálkozott a megtanulásával, esetleg arra, aki soha nem is vette a bátorságot, hogy megpróbálja?) Nagyon fontos, talán életünk egyik legfontosabb kérdése eldönteni, hogy kire hallgatunk: azok után megyünk, akik tudják, hová mennek, vagy azok után, akik maguk is csak kallódnak?

Összefoglalva: a Sunrider világméretű családjában, de azon belül Magyarországon is a pozitív, nyitott gondolkodású emberek találnak egymásra, hogy összefogjanak és közösen dolgozzanak saját céljaikért. Ehhez a közös értékrenden kívül az köti össze őket, hogy mindannyian a Sunrider-ben találják meg az eszközt céljuk elérésére, problémájuk megoldására.





süti beállítások módosítása